Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Social Science Tribune
Ojs
Current
Archives
Announcements
Social Science Blog
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 14 No. 54 (2009)
Vol. 14 No. 54 (2009)
Published:
2009-04-01
Full Issue
FULL TEXT (Ελληνικά)
COVER (Ελληνικά)
TABLE OF CONTENTS (Ελληνικά)
SUMMARIES (Ελληνικά)
BOOK REVIEW (Ελληνικά)
BOOK PRESENTATIONS (Ελληνικά)
Articles
Syndrome of Nonverbal Learning Disabilities
A. Β. Καραπέτσας, Δ. Α. Χατζηευφραιμίδου
pdf (Ελληνικά)
Multiple intelligences and the social studies curricula of Greece and England: The cases of 1982-2005 and 1990-2005 reforms respectively
Γ. Φλουρής, Μ. Ιβριντέλη
pdf (Ελληνικά)
Brain asymmetry and education
Φίλιππος Βλάχος, Γεωργία Ανδρέου
pdf (Ελληνικά)
Pupils’ orientations to Meanings
Κατερίνα Δώσσα, Κώστας Λάμνιας
pdf (Ελληνικά)
Expression, perception and understanding of emotions in autism: Psychological and neurobiological findings
Πλούσια Μισαηλίδη, Δέσποινα Παπούδη
pdf (Ελληνικά)
The neuropsychology of school victimization: Research findings concerning effects of victimization experience of brain development
Ελένη Ανδρέου
pdf (Ελληνικά)
A neuropsychological approach of a specific disorder in mathematical reasoning
Βάϊος Ζαμπεθάνης
pdf (Ελληνικά)
The Relating Theory: Clinical and therapeutic applications
Αργυρούλα E. Καλαϊτζάκη
pdf (Ελληνικά)
The use of Virtual Reality technologies in neuropsychological studies
Maria Kotitsa
pdf
Bridging Neuropsychology and Education
Frangois Gaillard, Argyris Karapetsas
pdf
The neural dimension of metaphor
Ιωάννης Γαλαντόμος
pdf (Ελληνικά)
Language
English
Ελληνικά
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2905
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Enhancing reading comprehension in students with special educational needs: The implementation and evaluation of a reading-strategy program
1138
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
985
Brain asymmetry and education
953