Η νευροψυχολογία της σχολικής θυματοποίησης: Ερευνητικά ευρήματα σχε¬τικά με τις επιπτώσεις της θυματοποιητικής εμπειρίας στη διαμόρφωση του εγκεφάλου

Συγγραφείς

  • Ελένη Ανδρέου

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.29

Περίληψη

Οί κυριότερες μορφές που μπορεί να πάρει η θυματοποίηση στο χώρο του σχολείου αφορά τις σωματικές επιθέσεις, τη λεκτική βία και την ψυχολογική - συναισθηματική κακοποίηση. Οι συμπεριφορές αυτές κατευθύνονται με σταθερή συχνότητα από τα πιο «δυνατά» παιδιά προς τα πιο «αδύναμα» και βασίζονται στην ύπαρξη πρόθε­σης για πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου στο θύμα.

Η παρούσα εργασία εξετάζει τις δυσμενείς επιπτώσεις της σχο­λικής θυματοποίησης και το ρόλο της θυματοποιητικής εμπειρίας στη διαμόρφωση του εγκεφάλου, καθώς και θέματα που αφορούν την σχετική με τη σχολική θυματοποίηση νευροψυχολογική έρευνα.

Λήψεις

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2009-11-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Ανδρέου Ε. (2009). Η νευροψυχολογία της σχολικής θυματοποίησης: Ερευνητικά ευρήματα σχε¬τικά με τις επιπτώσεις της θυματοποιητικής εμπειρίας στη διαμόρφωση του εγκεφάλου. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 14(54). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.29

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα