Η νευροψυχολογία της σχολικής θυματοποίησης: Ερευνητικά ευρήματα σχε¬τικά με τις επιπτώσεις της θυματοποιητικής εμπειρίας στη διαμόρφωση του εγκεφάλου

Συγγραφείς

  • Ελένη Ανδρέου

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.29

Περίληψη

Οί κυριότερες μορφές που μπορεί να πάρει η θυματοποίηση στο χώρο του σχολείου αφορά τις σωματικές επιθέσεις, τη λεκτική βία και την ψυχολογική - συναισθηματική κακοποίηση. Οι συμπεριφορές αυτές κατευθύνονται με σταθερή συχνότητα από τα πιο «δυνατά» παιδιά προς τα πιο «αδύναμα» και βασίζονται στην ύπαρξη πρόθε­σης για πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου στο θύμα.

Η παρούσα εργασία εξετάζει τις δυσμενείς επιπτώσεις της σχο­λικής θυματοποίησης και το ρόλο της θυματοποιητικής εμπειρίας στη διαμόρφωση του εγκεφάλου, καθώς και θέματα που αφορούν την σχετική με τη σχολική θυματοποίηση νευροψυχολογική έρευνα.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2009-11-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Ανδρέου Ε. (2009). Η νευροψυχολογία της σχολικής θυματοποίησης: Ερευνητικά ευρήματα σχε¬τικά με τις επιπτώσεις της θυματοποιητικής εμπειρίας στη διαμόρφωση του εγκεφάλου. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 14(54). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.29

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα