Ρούμπρικες ή κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων στη μαθητική αξιολόγηση: ένα ωφέλιμο εργαλείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς

Συγγραφείς

  • Δέσποινα Στύλα
  • Αικατερίνη Μιχαλοπούλου

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2014.398

Περίληψη

Ρούμπρικες ή κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων στη μαθητική αξιολόγηση: ένα ωφέλιμο εργαλείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2014-12-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Στύλα Δ., & Μιχαλοπούλου Α. (2014). Ρούμπρικες ή κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων στη μαθητική αξιολόγηση: ένα ωφέλιμο εργαλείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 16(64). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2014.398

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα