Ρούμπρικες ή κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων στη μαθητική αξιολόγηση: ένα ωφέλιμο εργαλείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς

Authors

  • Δέσποινα Στύλα
  • Αικατερίνη Μιχαλοπούλου

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2014.398

Abstract

Ρούμπρικες ή κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων στη μαθητική αξιολόγηση: ένα ωφέλιμο εργαλείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2014-12-01

How to Cite

Στύλα Δ., & Μιχαλοπούλου Α. (2014). Ρούμπρικες ή κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων στη μαθητική αξιολόγηση: ένα ωφέλιμο εργαλείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Social Science Tribune, 16(64). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2014.398

Issue

Section

Articles