Νευροψυχολογική προσέγγιση της διαταραχής της μαθηματικής σκέψης
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.30Λέξεις-κλειδιά:
επίτευξη, προσχολική ηλικία, νευροψυχολογικό υπόστρωμα, εγκέφαλοςΠερίληψη
Η εμφάνιση δεξιοτήτων και μαθησιακών δυσκολιών που συσχετίζονται με τα μαθηματικά μελετήθηκε νωρίς τον προηγούμενο αιώνα. Σύμφωνα με μελέτες και έρευνες τόσο τα παιδιά όσο και οι ενήλικες συναντούν μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Τα συμπεράσματα της γνωστικής ψυχολογίας και νευροψυχολογίας συμβάλλουν στον ακριβή εντοπισμό του προβλήματος των μαθησιακών δυσκολιών στα μαθηματικά. Ο σχεδιασμός ενός αποτελεσματικού σχεδίου αποκατάστασης και συνεπώς η ανεύρεση λύσεων στο πρόβλημα υπό τις ευνοϊκότερες συνθήκες μπορεί να γίνει ευκολότερη απλώς με το να συνειδητοποιήσουμε το πρόβλημα.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2009-11-01
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Ζαμπεθάνης Β. (2009). Νευροψυχολογική προσέγγιση της διαταραχής της μαθηματικής σκέψης. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 14(54). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.30
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα