Νευροψυχολογική προσέγγιση της διαταραχής της μαθηματικής σκέψης

Συγγραφείς

  • Βάϊος Ζαμπεθάνης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.30

Λέξεις-κλειδιά:

επίτευξη, προσχολική ηλικία, νευροψυχολογικό υπόστρωμα, εγκέφαλος

Περίληψη

Η εμφάνιση δεξιοτήτων και μαθησιακών δυσκολιών που συσχετί­ζονται με τα μαθηματικά μελετήθηκε νωρίς τον προηγούμενο αιώνα. Σύμφωνα με μελέτες και έρευνες τόσο τα παιδιά όσο και οι ενήλικες συναντούν μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. Τα συμπεράσμα­τα της γνωστικής ψυχολογίας και νευροψυχολογίας συμβάλλουν στον ακριβή εντοπισμό του προβλήματος των μαθησιακών δυσκολι­ών στα μαθηματικά. Ο σχεδιασμός ενός αποτελεσματικού σχεδίου αποκατάστασης και συνεπώς η ανεύρεση λύσεων στο πρόβλημα υπό τις ευνοϊκότερες συνθήκες μπορεί να γίνει ευκολότερη απλώς με το να συνειδητοποιήσουμε το πρόβλημα.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2009-11-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Ζαμπεθάνης Β. (2009). Νευροψυχολογική προσέγγιση της διαταραχής της μαθηματικής σκέψης. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 14(54). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2009.30

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα