Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 14 Αρ. 54 (2009)
Τόμ. 14 Αρ. 54 (2009)
Δημοσιευμένα:
2009-04-01
Πλήρες τεύχος
FULL TEXT
COVER
TABLE OF CONTENTS
SUMMARIES
BOOK REVIEW
BOOK PRESENTATIONS
Άρθρα
Το σύνδρομο των μη γλωσσικών μαθησιακών δυσκολιών
A. Β. Καραπέτσας, Δ. Α. Χατζηευφραιμίδου
pdf
Οι πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης και τα αναλυτικά προγράμματα των Κοινωνικών Σπουδών της Ελλάδας και της Αγγλίας: Η περίπτωση των περιόδων 1982-2005 και 1990-2005 αντίστοιχα
Γ. Φλουρής, Μ. Ιβριντέλη
pdf
Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση
Φίλιππος Βλάχος, Γεωργία Ανδρέου
pdf
Νοηματικοί προσανατολισμοί των μαθητών
Κατερίνα Δώσσα, Κώστας Λάμνιας
pdf
Έκφραση, αντίληψη και κατανόηση συναισθημάτων στον αυτισμό: Ψυχολογικά και νευροβιολογικά ευρήματα
Πλούσια Μισαηλίδη, Δέσποινα Παπούδη
pdf
Η νευροψυχολογία της σχολικής θυματοποίησης: Ερευνητικά ευρήματα σχε¬τικά με τις επιπτώσεις της θυματοποιητικής εμπειρίας στη διαμόρφωση του εγκεφάλου
Ελένη Ανδρέου
pdf
Νευροψυχολογική προσέγγιση της διαταραχής της μαθηματικής σκέψης
Βάϊος Ζαμπεθάνης
pdf
H Θεωρία των Τύπων του Σχετίζεσθαι: Κλινικές και θεραπευτικές εφαρμογές
Αργυρούλα E. Καλαϊτζάκη
pdf
The use of Virtual Reality technologies in neuropsychological studies
Maria Kotitsa
pdf (English)
Bridging Neuropsychology and Education
Frangois Gaillard, Argyris Karapetsas
pdf (English)
Η νευρωνική διάσταση της μεταφοράς
Ιωάννης Γαλαντόμος
pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2894
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1147
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
984
Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση
949