Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 20 Αρ. 76 (2023)
Τόμ. 20 Αρ. 76 (2023)
Δημοσιευμένα:
2023-02-21
Πλήρες τεύχος
COVER
BOOK OF CONTENTS
ABSTRACTS (English)
FULL TEXT (English)
Άρθρα
Αποικιοκρατικές αντιλήψεις, ματαιώσεις και η απομυθοποίηση του «ευγενούς ιθαγενούς» μέσα από τα ρομαντικά κείμενα των Τοκβίλ και Μπωμόν για την Αμερική
Ελευθερία Καραγιάννη
3-27
PDF
Οικονομική κρίση, ευρωπαϊκός προσανατολισμός και ελληνορθόδοξη ιδεολογία
Ευστάθιος Κεσσαρέας
28-63
pdf
Πως νοείται η Κανονικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας; Μια ποιοτική μελέτη σε ενήλικες
Αναστασία Σπύρου, Γεώργιος Βλειώρας
64-91
pdf
Κοινωνικές στάσεις προς τα διεμφυλικά και ομοφυλόφιλα άτομα
Dennitsa Ilieva, Γεώργιος Αλεξιάς, Κωνσταντίνος Τόγκας, Δήμητρα Λέκκα
92-114
pdf
Υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης προσφυγισσών θυμάτων έμφυλης βίας: Βασικές αρχές και καλές πρακτικές
Μαρία Τριτάρη, Χρυσοβαλάντης Παπαθανασίου
115-139
pdf
Η εργασιακή ηθική του δημόσιου τομέα υπό το πρίσμα της ηθικής συμπεριφοράς και φαινομένων ηθικής παρενόχλησης: Μια πρόταση προς εξυγίανση μέσω ανάπτυξης της διαπολιτισμικής επικοινωνιακής ικανότητας
Δήμητρα Θανοπούλου, Ιωάννης Καρράς
140-165
pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2879
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1405
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1244
Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης σήμερα: Ερωτήματα για τη σχέση επιστήμης και κοινωνίας
1060
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
1020