Κοινωνιολογική διερεύνηση όψεων των μεταβολών που προκαλεί η εισαγωγή της νέας τεχνολογίας στην εκπαίδευση: Συγκριτική μελέτη αποτελεσμάτων δύο φάσεων διαχρονικής έρευνας

Συγγραφείς

  • Κώστας Λάμνιας
  • Ιωάννης Καμαριανός
  • Βασίλειος Ντακούμης

Περίληψη

Η έρευνα αυτή καταγράφει, αναλύει και συγκρίνει διαφοροποιήσεις που προκαλεί η ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και η εισαγωγή τους στην εκπαίδευση. Ειδικάτερα, αναδεικνύει το ρυθμιστικό ρόλο των νέων τεχνολογιών: στην οργάνωση των σχέσεων που αναπτύσσονται στο εσωτερικό της εκπαίδευσης, στη μεταλλαγή της μορφής και του περιεχομένου της σχολικής και της παιδαγωγικής επιστημονικής γνώσης, στη διαφοροποίηση των μορφών συμβολικού ελέγχου, καθώς και στην πιθανή
παραγωγή νέων μορφών εκπαιδευτικών ανισοτήτων, οι οποίες συνδέονται με τις διαφορετικές δυνατότητες πρόσβασης των μα
θητών/μαθητριών στις ολοένα εξελισσόμενες ποιοτικές αλλαγές των νέων τεχνολογιών.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2024-06-03

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Λάμνιας Κ., Καμαριανός Ι., & Ντακούμης Β. (2024). Κοινωνιολογική διερεύνηση όψεων των μεταβολών που προκαλεί η εισαγωγή της νέας τεχνολογίας στην εκπαίδευση: Συγκριτική μελέτη αποτελεσμάτων δύο φάσεων διαχρονικής έρευνας. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 12(48). ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2178

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>