Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 16 Αρ. 62 (2013)
Τόμ. 16 Αρ. 62 (2013)
Δημοσιευμένα:
2013-09-01
Πλήρες τεύχος
Full text
Table of contents
Book review
Summaries
Άρθρα
‘BIG’ SOCIETY VS ‘SMALL’ GOVERNMENT? Charities, localism and communities in 19th and 21st Century Greece and UK: towards an old or a new structure of services?
Costas Dikeos
pdf (English)
Μέλη παλαιάς-νέας μεσαίας τάξης και ορατή-αόρατη παιδαγωγική
Απόστολος Δαρόπουλος, Κώστας Λάμνιας
pdf
Η Κριτική Σκέψη του J. Habermas για τις Μορφές της Σύγχρονης Κοινωνίας
Γεώργιος Ε. Σκουλάς
pdf
Φιλελεύθερη αυτονομία και εκπαίδευση του πολίτη: Διαστάσεις της πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης
Βασιλική Σιούφα
pdf
Έλληνες στο Καμερούν, ιστορία μιας επιχειρηματικής παρουσίας στην υποσαχάρια Αφρική(από τις απαρχές ως τα τέλη του 1970)
Nicolas Metaxides, Michel Fabrice Akono Abina
pdf
Η ιεράρχηση των επαγγελματικών στόχων του Έλληνα εκπαιδευτικού: Εμπειρική προσέγγιση
Αντώνης Παπαοικονόμου
pdf
Διερευνώντας τις διεργασίες νομοθέτησης και εφαρμογής ενός συστήματος διασφάλισης ποιότητας στο ελληνικό Πανεπιστήμιο
Άγγελος Καβασακάλης, Γιώργος Σταμέλος
pdf
Η Συμμετοχή των Εργαζομένων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις: Αποτίμηση της λειτουργίας του θεσμού από τη σκοπιά της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων
Θεόδωρος Κουτρούκης, Κωνσταντίνος Τερζίδης
pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2894
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1147
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
984
Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση
949