Ταυτότητες στο αμφιθέατρο. Αγορά, υπαλληλία και διανόηση : συμβολή στη συζήτηση για τον πανεπιστημιακό δάσκαλο με αφετηρία το έργο του καθηγητή Π. Τερλεξή

Συγγραφείς

  • Γεωργία Γούγα
  • Ιωάννης Καμαριανός

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2018.825

Λέξεις-κλειδιά:

Ανώτατη Εκπαίδευση, κρίση, ακαδημαϊκή ταυτότητα

Περίληψη

Σκοπός της μελέτης αποτελεί η συμβολή στη συζήτηση για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των αναδυόμενων ταυτοτήτων στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της ταυτότητας του ακαδημαϊκού δασκάλου, ανιχνεύοντας την πολυπλοκότητα της καθημερινής ζωής στο αμφιθέατρο και τη σημασία και τις επιπτώσεις της οργανωτικής ρύθμισης. Τελικά, υποθέτουμε πως η κατανόηση της σημασίας της οργανωτικής ρύθμισης (ή απορύθμισης) είναι κομβική και για την διαχείριση των ταυτοτήτων σε εποχή οικονομικής κρίσης.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2018-10-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Γούγα Γ., & Καμαριανός Ι. . (2018). Ταυτότητες στο αμφιθέατρο. Αγορά, υπαλληλία και διανόηση : συμβολή στη συζήτηση για τον πανεπιστημιακό δάσκαλο με αφετηρία το έργο του καθηγητή Π. Τερλεξή. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 18(70), 70–93. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2018.825

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα