Διαχείριση και εκπαίδευση: εκπαιδευτικές πρακτικές και γραφειοκρατική λογική
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί να διερευνήσει τα μορφοποιητικά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας Τα χαρακτη
ριστικά αυτά αποτελούν σημαντικό πεδίο έρευνας, γιατί αποτελούν παράγοντες ποσοτικού και ποιοτικού καθορισμού, όχι μόνο
του κοινωνικού, αλλά και συνολικά του πολιτισμικού οικοδομήματος των κοινωνιών.
Θεωρούμε πως η κατανόηση των οργανωτικών χαρακτηριστικών της εκπαίδευσης μπορεί να επιτρέπει την υπέρβαση της κρί
σης του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Η εξέλιξη των τεχνικών οργάνωσης σε συνδυασμό με την πρόοδο της τεχνολο
γίας κάνει αυτήν την προσέγγιση αναγκαία.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2024-05-27
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Γούγα Γ., & Καμαριανός Ι. (2024). Διαχείριση και εκπαίδευση: εκπαιδευτικές πρακτικές και γραφειοκρατική λογική. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 11(45). ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2145
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα