Διαχείριση και εκπαίδευση: εκπαιδευτικές πρακτικές και γραφειοκρατική λογική
Abstract
Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί να διερευνήσει τα μορφοποιητικά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας Τα χαρακτη
ριστικά αυτά αποτελούν σημαντικό πεδίο έρευνας, γιατί αποτελούν παράγοντες ποσοτικού και ποιοτικού καθορισμού, όχι μόνο
του κοινωνικού, αλλά και συνολικά του πολιτισμικού οικοδομήματος των κοινωνιών.
Θεωρούμε πως η κατανόηση των οργανωτικών χαρακτηριστικών της εκπαίδευσης μπορεί να επιτρέπει την υπέρβαση της κρί
σης του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Η εξέλιξη των τεχνικών οργάνωσης σε συνδυασμό με την πρόοδο της τεχνολο
γίας κάνει αυτήν την προσέγγιση αναγκαία.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-05-27
How to Cite
Γούγα Γ., & Καμαριανός Ι. (2024). Διαχείριση και εκπαίδευση: εκπαιδευτικές πρακτικές και γραφειοκρατική λογική. Social Science Tribune, 11(45). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2145
Issue
Section
Articles