Διαχείριση και εκπαίδευση: εκπαιδευτικές πρακτικές και γραφειοκρατική λογική

Authors

  • Γεωργία Γούγα
  • Ιωάννης Καμαριανός

Abstract

Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί να διερευνήσει τα μορφοποιητικά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας Τα χαρακτη
ριστικά αυτά αποτελούν σημαντικό πεδίο έρευνας, γιατί αποτελούν παράγοντες ποσοτικού και ποιοτικού καθορισμού, όχι μόνο
του κοινωνικού, αλλά και συνολικά του πολιτισμικού οικοδομήματος των κοινωνιών.
Θεωρούμε πως η κατανόηση των οργανωτικών χαρακτηριστικών της εκπαίδευσης μπορεί να επιτρέπει την υπέρβαση της κρί
σης του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Η εξέλιξη των τεχνικών οργάνωσης σε συνδυασμό με την πρόοδο της τεχνολο
γίας κάνει αυτήν την προσέγγιση αναγκαία.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2024-05-27

How to Cite

Γούγα Γ., & Καμαριανός Ι. (2024). Διαχείριση και εκπαίδευση: εκπαιδευτικές πρακτικές και γραφειοκρατική λογική. Social Science Tribune, 11(45). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2145

Issue

Section

Articles

Most read articles by the same author(s)