Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 18 Αρ. 70 (2018)
Τόμ. 18 Αρ. 70 (2018)
Δημοσιευμένα:
2018-10-01
Πλήρες τεύχος
Full text
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Πρόλογος
Πρόγραμμα Συνεδρίου
Abstracts
Άρθρα
Για τον πατέρα μου, Πανταζή Τερλεξή
Kατερίνα Τερλεξή
7-14
Το έργο του Max Weber και η συνεισφορά του Π. Τερλεξή
Μιχαήλ Ζουμπουλάκης
15-21
Pdf
Τα Υποκειμενικά δικαιώματα στον Max Weber
Βασίλης Α. Πανταζής, Χριστίνα Κουτούβελα
22-43
Pdf
Μαξ Βέμπερ και Εμίλ Ντυρκάιμ: Για τη διασάφηση κάποιων παρεξηγήσεων στην ιστορία της κοινωνιολογίας
Αντώνης Γεωργούλας
44-69
Pdf
Ταυτότητες στο αμφιθέατρο. Αγορά, υπαλληλία και διανόηση : συμβολή στη συζήτηση για τον πανεπιστημιακό δάσκαλο με αφετηρία το έργο του καθηγητή Π. Τερλεξή
Γεωργία Γούγα, Ιωάννης Καμαριανός
70-93
Pdf
«Μια αδιάκοπη παραγωγή θετικότητας»: Σκέψεις πάνω στην «λευχαιμία» του πολιτικού ρασιοναλισμού
Αντώνιος Λ. Σμυρναίος
94-113
Pdf
H ανάδυση της έννοιας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, από τις κοινωνικές αναπαραστάσεις των μαθητών της Στ’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου, στο πλαίσιο του μαθήματος της ιστορίας
Ελένη Καραγιάννη
114-135
Pdf
Η Κυβερνητική Αποτελεσματικότητα στις Χώρες της Ευρωζώνης κατά την Παγκόσμια Οικονομική Κρίση, 2007-2016
Μαγδαληνή Δασκαλοπούλου, Νικήτας-Σπύρος Κουτσούκης, Ευστάθιος Τ. Φακιολάς
136-180
Pdf
Ανατομία ενός διαρκούς λάθους. Μια σύντομη αποτίμηση των λανθασμένων χειρισμών γύρω από το Κυπριακό με αφορμή το κλασικό βιβλίο του Πανταζή Τερλεξή, Διπλωματία και Πολιτική του Κυπριακού. Ανατομία ενός λάθους
Ανδρέας Στεργίου
181-193
Pdf
Η Μικροθεμελίωση της Μακροοικονομικής: Μια Κριτική Επισκόπηση
Γεώργιος Στεφανής
57-88
Pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2894
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1147
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
984
Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση
949