Ταυτότητες στο αμφιθέατρο. Αγορά, υπαλληλία και διανόηση : συμβολή στη συζήτηση για τον πανεπιστημιακό δάσκαλο με αφετηρία το έργο του καθηγητή Π. Τερλεξή

Authors

  • Γεωργία Γούγα
  • Ιωάννης Καμαριανός

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2018.825

Keywords:

Ανώτατη Εκπαίδευση, κρίση, ακαδημαϊκή ταυτότητα

Abstract

Σκοπός της μελέτης αποτελεί η συμβολή στη συζήτηση για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των αναδυόμενων ταυτοτήτων στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της ταυτότητας του ακαδημαϊκού δασκάλου, ανιχνεύοντας την πολυπλοκότητα της καθημερινής ζωής στο αμφιθέατρο και τη σημασία και τις επιπτώσεις της οργανωτικής ρύθμισης. Τελικά, υποθέτουμε πως η κατανόηση της σημασίας της οργανωτικής ρύθμισης (ή απορύθμισης) είναι κομβική και για την διαχείριση των ταυτοτήτων σε εποχή οικονομικής κρίσης.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2018-10-01

How to Cite

Γούγα Γ., & Καμαριανός Ι. . (2018). Ταυτότητες στο αμφιθέατρο. Αγορά, υπαλληλία και διανόηση : συμβολή στη συζήτηση για τον πανεπιστημιακό δάσκαλο με αφετηρία το έργο του καθηγητή Π. Τερλεξή. Social Science Tribune, 18(70), 70–93. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2018.825

Issue

Section

Articles