Καλλιεργώντας την κριτική σκέψη σε αναγνώστες πρωτοσχολικής και προσχολικής ηλικίας με εικονογραφημένα παιδικά βιβλία

Authors

  • Τασούλα Τσιλιμένη

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2019.664

Abstract

Η σύνδεση της λογοτεχνίας με την ηθική και συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού, αλλά και την καλλιέργεια της κριτικής ικανότητας, είναι βασικοί στόχοι της διδακτικής της λογοτεχνίας. Η συνήθης τακτική των σύγχρονων εικονογραφημένων βιβλίων είναι να προβάλλουν θετικά πρότυπα και συμπεριφορές. Τι γίνεται, όμως, όταν συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο; Και μάλιστα το πρόσωπο συμπεριφέρεται παραβατικά και έξω από ηθικούς κανόνες, αλλά και νόμους του κράτους; Και ειδικά όταν αυτό είναι μια…μητέρα; Το παρόν άρθρο παρουσιάζει την παραβατικότητα και την διαχείρισή της με αφορμή ένα εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο. Διαφαίνεται η συμβολή του κειμένου και της εικονογράφησης στην καλλιέργεια της κατανόησης και της κριτικής ικανότητας των μικρών αναγνωστών.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2019-12-02

How to Cite

Τσιλιμένη Τ. (2019). Καλλιεργώντας την κριτική σκέψη σε αναγνώστες πρωτοσχολικής και προσχολικής ηλικίας με εικονογραφημένα παιδικά βιβλία . KEIMENA/TEXTS for the Research, Theory, Critique and Didactics of Children’s Literature. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2019.664

Issue

Section

Articles

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>