Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής Λογοτεχνίας
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τεύχος 20 (Δεκέμβριος 2014)
Τεύχος 20 (Δεκέμβριος 2014)
Δημοσιευμένα:
2014-12-01
Editorial
Τεύχος 20 - Καλωσόρισμα
Μαρίτα Παπαρούση
pdf
ΑΡΘΡΑ
Συζητώντας για ‘το κομμάτι που λείπει’ και την ολοκλήρωση: φιλοσοφικές συζητήσεις στο σχολείο με τη βοήθεια της λογοτεχνίας
Ουρανία Μαρία Βεντίστα, Μαρίτα Παπαρούση
pdf
Προσεγγίζοντας τις ανδρικές ταυτότητες στη Λογοτεχνία της Α΄Λυκείου: Μια εφαρμογή κριτικού γραμματισμού στον Μπίλλυ Έλλιοτ
Παναγιώτης Ιωαννίδης
pdf
Διδακτική αξιοποίηση του graphic novel «Persepolis» για την ανάπτυξη κριτικού γραμματισμού σε μαθητές της Α’ Λυκείου στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας
Βασιλική Καραΐσκου
pdf
Η Διδακτική αξιοποίηση της αναγνωστικής και κριτικής θεωρίας στο πλαίσιο της προσέγγισης έμφυλων ρόλων και ταυτοτήτων στη Λογοτεχνία
Ελευθερία Μαχαιρά
pdf
Η κριτική θεωρία και η διδασκαλία της λογοτεχνίας: συνδυάζοντας αναγνωστικές και κριτικές προσεγγίσεις
Μαρίτα Παπαρούση
pdf
Η Χιονάτη και οι εφτά νάνοι»: μεταμοντέρνοι πειραματισμοί πάνω στο κλασικό παραμύθι από τον Τζάνι Ροντάρι και τον Ευγένιο Τριβιζά
Άννα Αφεντουλίδου
pdf
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΕΣ
Το χάρτινο καραβάκι της μαμάς
Ελένη Γεωργοστάθη
pdf
Περί δημιουργικής γραφής
Τασούλα Τσιλιμένη
pdf
Γλώσσα/Language
ελληνικά
English
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Υποβολή εργασίας
Υποβολή εργασίας
MOST READ ARTICLES
Καλλιεργώντας την κριτική σκέψη σε αναγνώστες πρωτοσχολικής και προσχολικής ηλικίας με εικονογραφημένα παιδικά βιβλία
235
Eπιλέγοντας ποιήματα για παιδιά σχολικής ηλικίας
201
Ο θάνατος στην παιδική λογοτεχνία
187
Η αναπηρία στο εικονογραφημένο βιβλίο
172
Το χιούμορ της εικόνας στο εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο
168