Καλλιεργώντας την κριτική σκέψη σε αναγνώστες πρωτοσχολικής και προσχολικής ηλικίας με εικονογραφημένα παιδικά βιβλία

Συγγραφείς

  • Τασούλα Τσιλιμένη

Περίληψη

Η σύνδεση της λογοτεχνίας με την ηθική και συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού, αλλά και την καλλιέργεια της κριτικής ικανότητας, είναι βασικοί στόχοι της διδακτικής της λογοτεχνίας. Η συνήθης τακτική των σύγχρονων εικονογραφημένων βιβλίων είναι να προβάλλουν θετικά πρότυπα και συμπεριφορές. Τι γίνεται, όμως, όταν συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο; Και μάλιστα το πρόσωπο συμπεριφέρεται παραβατικά και έξω από ηθικούς κανόνες, αλλά και νόμους του κράτους; Και ειδικά όταν αυτό είναι μια…μητέρα; Το παρόν άρθρο παρουσιάζει την παραβατικότητα και την διαχείρισή της με αφορμή ένα εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο. Διαφαίνεται η συμβολή του κειμένου και της εικονογράφησης στην καλλιέργεια της κατανόησης και της κριτικής ικανότητας των μικρών αναγνωστών.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2019-12-02

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Τασούλα Τσιλιμένη. (2019). Καλλιεργώντας την κριτική σκέψη σε αναγνώστες πρωτοσχολικής και προσχολικής ηλικίας με εικονογραφημένα παιδικά βιβλία . ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής Λογοτεχνίας. ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/keimena/article/view/664

Τεύχος

Ενότητα

ΑΡΘΡΑ

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >>