Gregory Ashworth, Kavaratzis Mihalis (Επιμέλεια), 2010. Towards Effective Place Brand Management: Branding European Cities and Regions. Edward Elgar Publishing, Cheltenham (UK)

Συγγραφείς

  • Νικόλαος-Γεώργιος Καραχάλης

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.aei.2010.229

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

01-05-2010

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Καραχάλης Ν.-Γ. (2010). Gregory Ashworth, Kavaratzis Mihalis (Επιμέλεια), 2010. Towards Effective Place Brand Management: Branding European Cities and Regions. Edward Elgar Publishing, Cheltenham (UK). Αειχώρος: Κείμενα Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης, (13), 142–149. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.aei.2010.229

Τεύχος

Ενότητα

Κριτικές Παρουσιάσεις