Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Social Science Tribune
Ojs
Current
Archives
Announcements
Social Science Blog
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 59 (2010)
Vol. 15 No. 59 (2010)
Published:
2010-09-01
Full Issue
Full text (Ελληνικά)
Cover (Ελληνικά)
Table of Contents (Ελληνικά)
Summaries (Ελληνικά)
Articles
Το ακαδημαϊκό επάγγελμα: Από την λογιοσύνη στην εμπορευματοποίηση της γνώσης
Σπύρος Ράσης
pdf (Ελληνικά)
Πανεπιστήμιο και ιδεολογία της αγοράς: Η μετεξέλιξη του πανεπιστημίου στη σύγχρονη κοινωνία
Ιωάννης Πυργιωτάκης
pdf (Ελληνικά)
Φοιτητές και διεθνής αγορά πτυχίων (19ος -20ος αιώνες)
Παντελής Κυπριανός
pdf (Ελληνικά)
Ποιο το μορφωτικό ιδεώδες για ποιο Πανεπιστήμιο;
Κώστας Σταμάτης
pdf (Ελληνικά)
Πανεπιστήμιο και πολιτικές ανώτατης εκπαίδευσης: Από την ένταση στην κρίση προσπάθεια ανάλυσης
Γιώργος Σταμέλος
pdf (Ελληνικά)
Καθηγητής Πανεπιστημίου: Δυναμικός μετασχηματισμός του ρόλου του στην Ελλάδα
Παναγιώτης Κιμουρτζής
pdf (Ελληνικά)
Λόγοι και πολιτικές μεταρρύθμισης του ελληνικού πανεπιστημίου (2000-2010). Προς την «αλλαγή παραδείγματος» στο πλαίσιο των επιδράσεων της διαδικασίας της Μπολόνια (ΕΧΑΕ) και της στρατηγικής της Λισαβόνας(ΕΧΕ)
Γεώργιος Πασιάς
pdf (Ελληνικά)
Η «Οικολογία» των Παιδαγωγικών Τμημάτων. Μια αφήγηση για αυτοκριτική και αναπροσανατολισμό
Γεώργιος Φλουρής
pdf (Ελληνικά)
Πανεπιστήμιο, γνώση και κοινωνία
Κώστας Λάμνιας
pdf (Ελληνικά)
Language
English
Ελληνικά
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2881
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1378
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1242
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
1015
Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης σήμερα: Ερωτήματα για τη σχέση επιστήμης και κοινωνίας
978