Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 20 Αρ. 75 (2022)
Τόμ. 20 Αρ. 75 (2022)
Δημοσιευμένα:
2022-06-08
Πλήρες τεύχος
COVER
TABLE OF CONTENTS
Άρθρα
Η Επικοινωνία για την Ανάπτυξη και την Κοινωνική Αλλαγή στην Ελλάδα: Ένα αναδυόμενο πεδίο
Σοφία Καρεκλά, Γεωργία Γιολτζίδου, Κλειώ Κεντερελίδου, Φανή Γαλατσοπούλου, Μαρία Τουρή, Ιωάννα Κωσταρέλλα, Αντώνης Σκαμνάκης
3-30
Pdf
Οι επαγγελματικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών. Ορισμένες επισημάνσεις
Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος
31-54
Pdf (English)
Επαγγελματικές Κοινότητες Μάθησης Χαρακτηριστικά Πρακτικές και Εμπόδια. Διερεύνηση των Αντιλήψεων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ελένη Πλατογιάννη, Γεράκη Ακριβούλα
55-87
Pdf
Σεξισμός στην εγχώρια ροζ λογοτεχνία: Μελετώντας το έργο των Χρυσηίδας Δημουλίδου και Λένας Μαντά
Ευάγγελος Λιότζης
88-120
Pdf
To ‘Προοίμιο’ της 18ης Μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη: Ένα επιστημολογικό κείμενο αναφοράς για τη θεμελίωση μιας θεωρίας για την Ιστορία
Μανόλης Μανιούδης
121-148
Pdf
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ: Βάλια Αρανίτου (επιμ.) Retailing. Ιστορία, οικονομία, μετασχηματισμοί στο λιανικό εμπόριο
Μιχαήλ Ζουμπουλάκης
149-154
Pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2905
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Enhancing reading comprehension in students with special educational needs: The implementation and evaluation of a reading-strategy program
1138
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
985
Brain asymmetry and education
953