Πρότυπα εφαρμογής συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη συνεχιζόμενη επαγγελματική περιβαλλοντική κατάρτιση

Συγγραφείς

  • Γ.Α. Κουλαουζίδης
  • Α. Κόκκος

Περίληψη

Το περιβάλλον και ταυτόχρονα κάθε μαθησιακή δραστηριότητα που σχετίζεται με αυτό, αντιμετωπίστηκε για πολλά χρόνια ως ένα θέμα που αφορούσε μόνο μια συγκεκριμένη ομάδα ειδικών. Τις τελευταίες δεκαετίες όμως είναι αποδεκτό ότι το περιβάλλον και τα περιβαλλοντικά προβλήματα είναι μια υπόθεση που μας αφορά όλους. Η συνεχιζόμενη επαγγελματική περιβαλλοντική κατάρτιση, αποτελεί μια λειτουργία με σημαντική κοινωνική διάσταση εφόσον τα σύγχρονα κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα σχετίζονται άμεσα με τις αλλαγές στο φυσικό περιβάλλον. Σκοπός του άρθρου αυτού είναι να παρουσιάσει δύο πρότυπα εφαρμογής συμμετοχικών τεχνικών, που μοιάζουν να είναι περισσότερο αποτελεσματικές σε προγράμματα περιβαλλοντικής επαγγελματικής κατάρτισης.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2024-06-17

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Κουλαουζίδης Γ., & Κόκκος Α. (2024). Πρότυπα εφαρμογής συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη συνεχιζόμενη επαγγελματική περιβαλλοντική κατάρτιση. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 13(51). ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2221

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα