Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 13 Αρ. 51 (2008)
Τόμ. 13 Αρ. 51 (2008)
Δημοσιευμένα:
2024-06-17
Πλήρες τεύχος
FULL TEXT
TABLE OF CONTENTS
COVER
SUMMARIES
Άρθρα
Η επιστήμη ως «παράγωγο» του ανθρωποκεντρικού κοομοουοτήματος. Η περίπτωση του ευρωπαϊκού επιστημονικού χώρου
Γιώργος Κοντογιώργης
pdf
Ανασκόπηση του τρόπου ζωής ως αξιόπιστου μεθοδολογικού εργαλείου για τη μελέτη και πρόληψη συμπεριφορών διακινδύνευσης
Γεωργία Σ. Τζαμακούκα, Πελαγία Σουλτάτου, Ιωάννης Ελ. Χλιαουτάκη
pdf
Ευρωπαϊκά συμβούλια εργασίας: δυσλειτουργίες, αποτελεσματικότητα και η αναθεώρηση της οδηγίας 94/45/ΕΚ
Θεόδωρος Κουτρούκης
pdf
Βιομηχανική κοινωνία & σύγχρονος άνθρωπος στη σκέψη του Χέρμπερτ Μαρκούζε
Γιώργος Σκουλάς
pdf
Τα «παιχνίδια» των λόγων στο σχολείο και η ουγκρότηοη της μαθητικής ταυτότητας
Γιάννης Πεχτελίδης
pdf
Θεωρίες του υποκειμένου από τον Descartes στον Kant
Δημήτρης Αθανασάκης
pdf
Αυτο-ρύθμιση της μάθηοης: Έννοια, διαδι κασίες και αξιολόγηση στο εκπαιδευτικό πλαίσιο
Ειρήνη Δερμιτζάκη, Μαρίζα Χατζησταματίου
pdf
Πρότυπα εφαρμογής συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη συνεχιζόμενη επαγγελματική περιβαλλοντική κατάρτιση
Γ.Α. Κουλαουζίδης, Α. Κόκκος
pdf
Το Βήμα των φοιτητών
Η κατά λόγον πνευματικότητα και η πιθανότητα κοινής συμμετοχής στη μυστική εμπειρία του Πλωτίνου
Κατέλης Βίγκλας
pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2904
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1343
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1136
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
991
Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση
956