Αυτο-ρύθμιση της μάθηοης: Έννοια, διαδι κασίες και αξιολόγηση στο εκπαιδευτικό πλαίσιο

Συγγραφείς

  • Ειρήνη Δερμιτζάκη
  • Μαρίζα Χατζησταματίου

Περίληψη

Η έννοια της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης είναι σημαντική όχι μόνο για την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της ακαδημαϊκής επίτευξης αλλό και για τη συνολική προσαρμογή των μαθητών στο σχολείο. Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με την αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση και τις συστατικές της διεργασίες με έμφαση στη χρήση στρατηγικών μάθησης και λύσης προβλήματων και τονίζει τη σημασία τους για τη σχολική μάθηση. Επιπλέον, συζητιούνται θέματα σχετικό με την αξιολόγηση των πλευρών της αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης και με τις μεθοδολογικές διαφορές μεταξύ των ερευνών που τη μελετούν. Προτείνεται ότι η μελλοντική έρευνα χρειάζεται να αναπτύξει μεταξύ άλλων και μεθοδολογίες που να εξετάζουν τις τρέχουσες συμπεριφορές των μαθητών κατά τη διάρκεια της μάθησης και της λύσης προβλημάτων μέσα σε προσδιορισμένα πλαίσια μάθησης.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2024-06-17

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Δερμιτζάκη Ε., & Χατζησταματίου Μ. (2024). Αυτο-ρύθμιση της μάθηοης: Έννοια, διαδι κασίες και αξιολόγηση στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 13(51). ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2220

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα