Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας στην διδασκαλία του Ολοκαυτώματος: Η περίπτωση της «Έρικα»

Authors

  • Kostas Magos

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2019.657

Abstract

Η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος αποτελεί, ιδιαίτερα τις τελευταίες δεκαετίες, ένα από τα ζητήματα με το οποίο συχνά ασχολούνται τόσο οι θεωρητικοί της εκπαίδευσης όσο και οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί. Συνέδρια και σεμινάρια, σχεδιασμός και παραγωγή ειδικού εκπαιδευτικού υλικού, εκπαιδευτικά προγράμματα και προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, αλλά και πολλές εκπαιδευτικές δράσεις έχουν ως θέμα την θεωρία και την πράξη της διδασκαλίας του Ολοκαυτώματος. Το παρόν κείμενο στοχεύει αφενός να απαντήσει σε μερικά συνήθη ερωτήματα που συνδέονται με τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος και συχνά διατυπώνονται από εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο σχετικών επιμορφωτικών σεμιναρίων και αφετέρου να περιγράψει μια μικρής έκτασης διδακτική παρέμβαση σχετική με το Ολοκαύτωμα, που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές Δημοτικών Σχολείων της Μαγνησίας.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2019-12-02

How to Cite

Magos, K. (2019). Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας στην διδασκαλία του Ολοκαυτώματος: Η περίπτωση της «Έρικα» . KEIMENA/TEXTS for the Research, Theory, Critique and Didactics of Children’s Literature. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2019.657

Issue

Section

Articles