Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας στην διδασκαλία του Ολοκαυτώματος: Η περίπτωση της «Έρικα»

Συγγραφείς

  • Kostas Magos

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2019.657

Περίληψη

Η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος αποτελεί, ιδιαίτερα τις τελευταίες δεκαετίες, ένα από τα ζητήματα με το οποίο συχνά ασχολούνται τόσο οι θεωρητικοί της εκπαίδευσης όσο και οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί. Συνέδρια και σεμινάρια, σχεδιασμός και παραγωγή ειδικού εκπαιδευτικού υλικού, εκπαιδευτικά προγράμματα και προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, αλλά και πολλές εκπαιδευτικές δράσεις έχουν ως θέμα την θεωρία και την πράξη της διδασκαλίας του Ολοκαυτώματος. Το παρόν κείμενο στοχεύει αφενός να απαντήσει σε μερικά συνήθη ερωτήματα που συνδέονται με τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος και συχνά διατυπώνονται από εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο σχετικών επιμορφωτικών σεμιναρίων και αφετέρου να περιγράψει μια μικρής έκτασης διδακτική παρέμβαση σχετική με το Ολοκαύτωμα, που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές Δημοτικών Σχολείων της Μαγνησίας.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2019-12-02

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Magos, K. (2019). Η συμβολή της παιδικής λογοτεχνίας στην διδασκαλία του Ολοκαυτώματος: Η περίπτωση της «Έρικα» . ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2019.657

Τεύχος

Ενότητα

ΑΡΘΡΑ