Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Social Science Tribune
Ojs
Current
Archives
Announcements
Social Science Blog
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 16 No. 64 (2014)
Vol. 16 No. 64 (2014)
Published:
2014-12-01
Full Issue
Full text (Ελληνικά)
Table of contents (Ελληνικά)
Articles
Διαβάζοντας το Βιβλίο της Φύσης: Μεταφυσικές διαστάσεις της σχέσης ανάμεσα στην κοσμική τάξη και την κοινωνικο-πολιτική οργάνωση στη Δύση κατά τη γένεση της νεωτερικής επιστήμης
Στυλιανή Λέτσιου
pdf (Ελληνικά)
Το Τσελιγκάτο: Ένας Θεσμός Επιτυχούς Αυτοδιαχείρισης Των Κοινών
Πασχάλης Αρβανιτίδης
pdf (Ελληνικά)
Ο εθνικός εαυτός ως θεωρητική και κοινωνική κατασκευή: σύγκριση των σχολικών εγχειριδίων Ιστορίας στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου στην Ελλάδα και στην Τουρκία.
Αντώνης Παπαοικονόμου
pdf (Ελληνικά)
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
Γιώργος Μαγγόπουλος
pdf (Ελληνικά)
Ρούμπρικες ή κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων στη μαθητική αξιολόγηση: ένα ωφέλιμο εργαλείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς
Δέσποινα Στύλα, Αικατερίνη Μιχαλοπούλου
pdf (Ελληνικά)
Σχέσεις μεταξύ του κλίματος της τάξης και της επαγγελματικής ικανοποίησης των δασκάλων
Απόστολος Σωτηρίου, Γεώργιος Ιορδανίδης
pdf (Ελληνικά)
Πολιτικές υποστήριξης οικογενειών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στις Η.Π.Α: Συμβολή στη διασφάλιση και βελτίωση της σχολικής ετοιμότητας
Δημήτριος Σιδηρόπουλος
pdf (Ελληνικά)
Η συμβολή του κοινωνικού κεφαλαίου στη διαμόρφωση των στάσεων και αντιλήψεων του πληθυσμού για τα θέματα της μετανάστευσης. Το παράδειγμα των νέων της πόλης του Ηρακλείου
Εμμανουήλ Προκοπάκης, Κατερίνα Οικονόμου
pdf (Ελληνικά)
Language
English
Ελληνικά
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2905
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Enhancing reading comprehension in students with special educational needs: The implementation and evaluation of a reading-strategy program
1138
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
985
Brain asymmetry and education
953