Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 16 Αρ. 64 (2014)
Τόμ. 16 Αρ. 64 (2014)
Δημοσιευμένα:
2014-12-01
Πλήρες τεύχος
Full text
Table of contents
Άρθρα
Διαβάζοντας το Βιβλίο της Φύσης: Μεταφυσικές διαστάσεις της σχέσης ανάμεσα στην κοσμική τάξη και την κοινωνικο-πολιτική οργάνωση στη Δύση κατά τη γένεση της νεωτερικής επιστήμης
Στυλιανή Λέτσιου
pdf
Το Τσελιγκάτο: Ένας Θεσμός Επιτυχούς Αυτοδιαχείρισης Των Κοινών
Πασχάλης Αρβανιτίδης
pdf
Ο εθνικός εαυτός ως θεωρητική και κοινωνική κατασκευή: σύγκριση των σχολικών εγχειριδίων Ιστορίας στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου στην Ελλάδα και στην Τουρκία.
Αντώνης Παπαοικονόμου
pdf
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
Γιώργος Μαγγόπουλος
pdf
Ρούμπρικες ή κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων στη μαθητική αξιολόγηση: ένα ωφέλιμο εργαλείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς
Δέσποινα Στύλα, Αικατερίνη Μιχαλοπούλου
pdf
Σχέσεις μεταξύ του κλίματος της τάξης και της επαγγελματικής ικανοποίησης των δασκάλων
Απόστολος Σωτηρίου, Γεώργιος Ιορδανίδης
pdf
Πολιτικές υποστήριξης οικογενειών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στις Η.Π.Α: Συμβολή στη διασφάλιση και βελτίωση της σχολικής ετοιμότητας
Δημήτριος Σιδηρόπουλος
pdf
Η συμβολή του κοινωνικού κεφαλαίου στη διαμόρφωση των στάσεων και αντιλήψεων του πληθυσμού για τα θέματα της μετανάστευσης. Το παράδειγμα των νέων της πόλης του Ηρακλείου
Εμμανουήλ Προκοπάκης, Κατερίνα Οικονόμου
pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2905
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Enhancing reading comprehension in students with special educational needs: The implementation and evaluation of a reading-strategy program
1138
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
985
Brain asymmetry and education
953