Η Εκπαίδευση ως Μέσο Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής: Το Παράδειγμα της Μαθητείας στην Ελλάδα της Κρίσης

Authors

  • Βαρβάρα Λαλιώτη

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2019.834

Keywords:

Κοινωνική πολιτική, Μαθητεία, απασχόληση, κρίση

Abstract

Έχοντας ως αφετηρία την παραδοχή ότι η εκπαίδευση αποτελεί μέσο άσκησης κοινωνικής πολιτικής, στο επίκεντρο του παρόντος άρθρου βρίσκεται το παράδειγμα της Μαθητείας στην Ελλάδα της κρίσης, για την οποία, όπως και για τα προγράμματα Μαθητείας εν γένει, επικρατεί η αντίληψη ότι διευκολύνει την πρόσβαση στην αγορά εργασίας. Αξιοποιώντας στοιχεία από μία μεγάλης έκτασης, κατά κύριο λόγο ποιοτική έρευνα που αποσκοπούσε στην αξιολόγηση του ελληνικού συστήματος Μαθητείας, υποστηρίζεται ότι, παρά τα θετικά του στοιχεία, το εν λόγω σύστημα διακρίνεται από σοβαρές αδυναμίες, οι οποίες περιορίζουν τη δυνατότητα λειτουργίας του ως μέσου άσκησης κοινωνικής πολιτικής, και πιο συγκεκριμένα προώθησης της απασχόλησης.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2019-08-01

How to Cite

Λαλιώτη Β. . (2019). Η Εκπαίδευση ως Μέσο Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής: Το Παράδειγμα της Μαθητείας στην Ελλάδα της Κρίσης. Social Science Tribune, 18(71), 110–137. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2019.834

Issue

Section

Articles