Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 18 Αρ. 71 (2019)
Τόμ. 18 Αρ. 71 (2019)
Δημοσιευμένα:
2019-08-01
Πλήρες τεύχος
Full text
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Abstracts
Άρθρα
Η Εξέλιξη των Κοινωνικών Πολιτικών για τους Άστεγους στην Ιρλανδία
Νίκος Κουραχάνης
4-28
Pdf
Υποκειμενική ευημερία και αξίες των Ευρωπαίων πολιτών: μια ανάλυση της Ευρωπαϊκής Κοινωνικής Έρευνας
Βασίλειος Ισμυρλής
29-56
Pdf
‘Εμείς’/ οι ‘Άλλοι’ ─ ‘Εδώ’/ ‘Εκεί’: Μια Κριτική Ανάλυση του Λόγου Μεταναστών/τριών Μαθητών/τριών Αλβανικής Καταγωγής
Αναστασία Στάμου, Ελένη Γρίβα, Σπύρος Μπούρας, Κώστας Ντίνας
89-109
Pdf
Η Εκπαίδευση ως Μέσο Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής: Το Παράδειγμα της Μαθητείας στην Ελλάδα της Κρίσης
Βαρβάρα Λαλιώτη
110-137
Pdf
Aντιλήψεις των προέδρων των ενιαίων Σχολικών Επιτροπών ΟΤΑ (του Ν.3852/2010) για τους κινδύνους διαφθοράς στη διαχείριση των κονδυλίων για τις σχολικές μονάδες
Ελευθερία Αργυροπούλου
138-159
Pdf
Η κοινωνική αντίδραση έναντι της σεξουαλικής ετερότητας
Μαρία Μουζάκη
160-187
Pdf
Βιβλιοκριτική: Λιότζης Ευάγγελος, Πορνογραφικοποίηση: Ιχνηλατώντας τη Σύγχρονη ΣεξουαλικότηταΠορνογραφικοποίηση: Ιχνηλατώντας τη Σύγχρονη Σεξουαλικότητα
Γιώργος Μωραΐτης
188-191
Pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2795
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1441
Η κοινωνιολογία της εκπαίδευσης σήμερα: Ερωτήματα για τη σχέση επιστήμης και κοινωνίας
1235
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1234
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
1033