Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και επίδοση στην κατανόηση κειμένου των δεκαπεντάχρονων μαθητών/τριών στην Ελλάδα

Authors

  • Καρολίνα Ρετάλη
  • Βασιλεία Χατζηνικήτα

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2015.405

Abstract

Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και επίδοση στην κατανόηση κειμένου των δεκαπεντάχρονων μαθητών/τριών στην Ελλάδα

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2015-12-01

How to Cite

Ρετάλη Κ., & Χατζηνικήτα Β. (2015). Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και επίδοση στην κατανόηση κειμένου των δεκαπεντάχρονων μαθητών/τριών στην Ελλάδα. Social Science Tribune, 17(65). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2015.405

Issue

Section

Articles