Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και επίδοση στην κατανόηση κειμένου των δεκαπεντάχρονων μαθητών/τριών στην Ελλάδα
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2015.405Abstract
Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και επίδοση στην κατανόηση κειμένου των δεκαπεντάχρονων μαθητών/τριών στην Ελλάδα
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2015-12-01
How to Cite
Ρετάλη Κ., & Χατζηνικήτα Β. (2015). Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και επίδοση στην κατανόηση κειμένου των δεκαπεντάχρονων μαθητών/τριών στην Ελλάδα. Social Science Tribune, 17(65). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2015.405
Issue
Section
Articles