Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και επίδοση στην κατανόηση κειμένου των δεκαπεντάχρονων μαθητών/τριών στην Ελλάδα

Συγγραφείς

  • Καρολίνα Ρετάλη
  • Βασιλεία Χατζηνικήτα

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2015.405

Περίληψη

Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και επίδοση στην κατανόηση κειμένου των δεκαπεντάχρονων μαθητών/τριών στην Ελλάδα

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2015-12-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Ρετάλη Κ., & Χατζηνικήτα Β. (2015). Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και επίδοση στην κατανόηση κειμένου των δεκαπεντάχρονων μαθητών/τριών στην Ελλάδα. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 17(65). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2015.405

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα