Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων

Authors

  • Θεόδωρος Μεταξάς

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2010.286

Abstract

Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2010-04-01

How to Cite

Μεταξάς Θ. (2010). Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων. Social Science Tribune, 15(58). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2010.286

Issue

Section

Articles