Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2010.286Abstract
Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2010-04-01
How to Cite
Μεταξάς Θ. (2010). Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων. Social Science Tribune, 15(58). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2010.286
Issue
Section
Articles