Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων

Συγγραφείς

  • Θεόδωρος Μεταξάς

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2010.286

Περίληψη

Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2010-04-01

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Μεταξάς Θ. (2010). Ο πολιτισμός ως «εργαλείο» αστικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας: η διαδικασία του μάρκετινγκ των πόλεων. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 15(58). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.2010.286

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα