Ο συσχετισμός του προφίλ και των συμπεριφορών υγείας των δασκάλων με την επιλογή ένταξης θεματολογίας υγείας στην εκπαιδευτική πράξη

Authors

  • Γεωργία Τζαμαλούκα
  • Πελαγία Σουλτάτου
  • Αντώνης Καφάτος
  • Ειρήνη Μάρκατζη
  • Ιωάννης Χλιαουτάκης

Abstract

Η εθνική εκπαιδευτική πολιτική για την Αγωγή Υγείας στο σχολείο δεν είναι πλήρως θεσμοθετημένη, αν και αναγνωρίζεται ότι
υπάρχει η ανάγκη προαγωγής συμπεριφορών υγείας σε άτομα σχολικής ηλικίας. Το παρόν κενό υποθέσαμε ότι πιθανόν καλύπτεται από το/η δάσκαλο/α εντάσσοντας εθελοντικά θέματα υγείας στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη είτε α) με πληροφόρηση και νουθεσία προς τους μαθητές μέσω της παραδοσιακής διδασκαλίας, είτε β) με την αυτοπροβολή του ως πρότυπο υγιών συμπεριφορών. Εξετάζοντας το κοινωνικό-οικονομικό προφίλ των δασκάλων, τη θρησκευτικότητά τους, τις αυτοαναφερόμενες συμπεριφορές υγείας σε σχέση με το συγκεκριμένο εθελοντικό ρόλο, βρέθηκε ότι οι δάσκαλοι που
ακολουθούν τον "εκκλησιαστικό τρόπο ζωής" είναι πιο πρόθυμοι να αναλάβουν το συγκεκριμένο έργο στην εκπαιδευτική τους πρακτική.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2024-09-12

How to Cite

Τζαμαλούκα Γ., Σουλτάτου Π., Καφάτος Α., Μάρκατζη Ε., & Χλιαουτάκης Ι. (2024). Ο συσχετισμός του προφίλ και των συμπεριφορών υγείας των δασκάλων με την επιλογή ένταξης θεματολογίας υγείας στην εκπαιδευτική πράξη. Social Science Tribune, 14(53). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2251

Issue

Section

Articles