Αναζητώντας προσδιοριστικούς παράγοντες των έμφυλων διαφορών στην εκπαίδευση: Ο ρόλος του φύλου του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση στάσεων των μαθητών απέναντι σε μαθησιακά αντικείμενα
Abstract
Η διερεύνηση των παραγόντων που συμβάλλουν στην αναπαραγωγή των έμφυλων ανισοτήτων στη σύγχρονη κοινωνία εξακολουθεί να είναι ένα σημαντικό ζήτημα στο οποίο επικεντρώνεται η κοινωνιολογική έρευνα. Συχνά οι παράγοντες αυτοί αναζητούνται τόσο στα πλαίσια της οικογένειας κατά τη φάση της πρωτογενούς κοινωνικοποίησης του παιδιού όσο και στα πλαίσια του σχολείου κατά τη φάση της δευτερογενούς κοινωνικοποίησης. Στο άρθρο αυτό επικεντρωνόμαστε στο δεύτερο. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής διερεύνησης για την επίδραση του φύλου του/της εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση των στάσεων μαθητών/τριών της Β' και Γ' Λυκείου απέναντι σε μαθησιακά αντικείμενα.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-06-11
How to Cite
Καβαλιέρου Μ., & Βρυωνίδης Μ. (2024). Αναζητώντας προσδιοριστικούς παράγοντες των έμφυλων διαφορών στην εκπαίδευση: Ο ρόλος του φύλου του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση στάσεων των μαθητών απέναντι σε μαθησιακά αντικείμενα. Social Science Tribune, 14(50). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2213
Issue
Section
Articles