Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 14 Αρ. 50 (2007)
Τόμ. 14 Αρ. 50 (2007)
Δημοσιευμένα:
2024-06-11
Πλήρες τεύχος
COVER
TABLE OF CONTENTS
SUMMARIES (English)
FULL TEXT
Άρθρα
Εργασία από απόσταση: Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και οικονομικο-κοινωνικά θέματα
Γεώργιος Ε. Χάλκος
pdf
Αποκέντρωση εθνικών πολιτικών απασχόλησης ή περιφερειακή πολιτική απασχόλησης; Αναπτύσσοντας ένα περιφερειακό σχέδιο δράσης για την απασχόληση στην Κεντρική Μακεδονία
Μιλτιάδης Σταμπουλής, Γρηγόριος Ζαρωτιάδης
pdf
Διεθνείς σχέσεις και modus operand!: Ηθική και διεθνές δίκαιο ή εθνικό συμφέρον; Η περίπτωση της Ελλάδας
Θανάσης Μπράβος
pdf
Ανα-οριοθέτηση σχέσεων κράτους και ιδιωτικής οικονομίας και ο ρόλος του νεο-διευθυντιομού· η περίπτωση των διοικητών νοσοκομείων
Κώστας Δίκαιος
pdf
Η προσωπικότητα και το έργο του εκπαιδευτικού στον Ημερήσιο Αθηναϊκό Τύπο
Αγλαία Ντάκα, Ανδρέας Μπρούζος
pdf
Ιδιότητα του πολίτη και διά βίου εκπαίδευση στις σύγχρονες δημοκρατικές κοινωνίες
Θανάσης Καραλής
Σεξουαλικός εξαναγκασμός στις συντροφικές σχέσεις φοιτητών/φοιτητριών: Διάπραξη και θυματοποίηση
Αργυρούλα Καλαϊτζάκη, Ελένη Παπαδάκη, Βασίλεια Παπαδάκη, Βασιλική Παττακού-Παρασύρη
pdf
Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών νομικών- πολιτικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για το επάγγελμά τους και την επαγγελματική ικανοποίηση*
Ιωάννης Γ. Αδαμόπουλος
pdf
Αναζητώντας προσδιοριστικούς παράγοντες των έμφυλων διαφορών στην εκπαίδευση: Ο ρόλος του φύλου του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση στάσεων των μαθητών απέναντι σε μαθησιακά αντικείμενα
Μαρία Καβαλιέρου, Μάριος Βρυωνίδης
pdf
Σκέψεις για την ουτοπία (με αφορμή τους Όρνιθες του Αριστοφάνη)
Ζωή Αντωνοπούλου-Τρεχλή
pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2904
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1343
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1136
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
991
Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση
956