«e-Εκπαιδευτικό» υλικό: Παιδαγωγικοί όροι και προϋποθέσεις για την ένταξή του στην εκπαιδευτική διαδικασία

Authors

  • Βασίλης Κουλαίδής
  • Κώστας Δημόπουλος

Abstract

Η εργασία αυτή έχει ως στόχο τη συζήτηση των όρων και των προϋποθέσεων για την ένταξη του e-εκπαιδευτικού υλικού
στην καθημερινή σχολική πρακτική, εκκινώντας από τη διαπίστωση του προβλήματος της απόκλισης του επικοινωνιακού περιβάλ
λοντος που βιώνουν σήμερα οι μαθητές εντός και εκτός του σχολείου. Η συζήτηση αυτή καταλήγει στην ανάγκη να πάψει το
e-εκπαιδευτικό υλικό να αντιμετωπίζεται ως μια απλή τεχνολογικού τύπου καινοτομία η οποία όμως αποτελεί «μαύρο κουτί» ως
προς τις παιδαγωγικές της επιπτώσεις. Για το σκοπό αυτό εισάγεται μια θεωρητική «γλώσσα» η οποία επιτρέπει την περιγραφή
των επιπτώσεων των εγγενών τεχνικών χαρακτηριστικών του e-uλικού με παιδαγωγικούς όρους.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2024-06-03

How to Cite

Κουλαίδής Β., & Δημόπουλος Κ. (2024). «e-Εκπαιδευτικό» υλικό: Παιδαγωγικοί όροι και προϋποθέσεις για την ένταξή του στην εκπαιδευτική διαδικασία. Social Science Tribune, 12(48). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2176

Issue

Section

Articles