«e-Εκπαιδευτικό» υλικό: Παιδαγωγικοί όροι και προϋποθέσεις για την ένταξή του στην εκπαιδευτική διαδικασία

Συγγραφείς

  • Βασίλης Κουλαίδής
  • Κώστας Δημόπουλος

Περίληψη

Η εργασία αυτή έχει ως στόχο τη συζήτηση των όρων και των προϋποθέσεων για την ένταξη του e-εκπαιδευτικού υλικού
στην καθημερινή σχολική πρακτική, εκκινώντας από τη διαπίστωση του προβλήματος της απόκλισης του επικοινωνιακού περιβάλ
λοντος που βιώνουν σήμερα οι μαθητές εντός και εκτός του σχολείου. Η συζήτηση αυτή καταλήγει στην ανάγκη να πάψει το
e-εκπαιδευτικό υλικό να αντιμετωπίζεται ως μια απλή τεχνολογικού τύπου καινοτομία η οποία όμως αποτελεί «μαύρο κουτί» ως
προς τις παιδαγωγικές της επιπτώσεις. Για το σκοπό αυτό εισάγεται μια θεωρητική «γλώσσα» η οποία επιτρέπει την περιγραφή
των επιπτώσεων των εγγενών τεχνικών χαρακτηριστικών του e-uλικού με παιδαγωγικούς όρους.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2024-06-03

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Κουλαίδής Β., & Δημόπουλος Κ. (2024). «e-Εκπαιδευτικό» υλικό: Παιδαγωγικοί όροι και προϋποθέσεις για την ένταξή του στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 12(48). ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2176

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα