Θέσεις και πολιτική της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (AGE) για την πολυπολιτισμικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα

Authors

  • Αμαλία Α. Υφαντή
  • Βαγγέλης Φ. Πασσάς

Abstract

Στο άρθρο αυτό εξετάζονται οι θέσεις της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) για την πολυπολιτιαμικότητα στο
σύγχρονο πρωτοβάθμιο σχολείο στην Ελλάδα και διερευνώνται οι ιδέες της για την εκπαίδευση μαθητών προερχομένων από συγκεκριμένες μειονοτικές ομάδες. Με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου, μελετήθηκαν 83 τεύχη του Διδασκαλικού Βήματος από το 1992 έως το 2004, κείμενα των πρακτικών των συνεδρίων της ΔΟΕ και επίσημες τοποθετήσεις προέδρων της και δημιουργήθηκαν πέντε θεματικές κατηγορίες ανάλυσης, που αναφέρονται στις θέσεις της ΔΟΕ για το σύγχρονο πολυπολιτισμικό σχολείο, για τις πολυπολιτισμικές τάξεις, για τις εκπαιδευτικές ανισότητες και τη μαθητική διαρροή, για τη λειτουργία των θεσμών υποστηρικτικής εκπαίδευσης και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2024-05-29

How to Cite

Υφαντή Α. Α., & Πασσάς Β. Φ. (2024). Θέσεις και πολιτική της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (AGE) για την πολυπολιτισμικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα. Social Science Tribune, 12(47). Retrieved from https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2166

Issue

Section

Articles