Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 12 Αρ. 47 (2009)
Τόμ. 12 Αρ. 47 (2009)
Δημοσιευμένα:
2024-05-29
Πλήρες τεύχος
COVER
TABLE OF CONTENTS
SUMMARIES (English)
FULL TEXT
Άρθρα
Πολυπολιτισμικότητα και κοινωνικές ανισότητες: Η Μουσουλμανική Μειονότητα στη Δυτική Θράκη
Γιάννης Ζαϊμάκης
pdf
Το ελληνικό δίκαιο στο κατώφλι της ύστερης νεωτερικότητας: Το παρόν και το μέλλον του ως θεσμού
Νικόλαος Τσίρος
pdf
Περιβαλλοντική συμπεριφορά και αειφορία: Αναζητώντας μεθόδους για τη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων της καθημερινής πρακτικής
Ευριπίδης Παπαδημητρίου
pdf
«Νεύματα επί νευμάτων» Μια επιστημολογική προσέγγιση της ερμηνευτικής ανθρωπολογίας του Clifford Geertz
Γεώργιος Ρουσόπουλος
pdf
Το θεωρητικό υπόβαθρο της έρευνας PISA και οι επιπτώσεις του στη σχολική πραγματικότητα
Αριστοτέλης Ζμας
pdf
Ανάπτυξη της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης με τη χρήση ενός μοντέλου ηλεκτρονικής μάθησης στα πλαίσια ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης της γνώσης
Θεόδωρος Καργίδης, Χρήστος Σαρμανιώτης
pdf
Διαφορές χαρακτηριστικών των μεταπτυχιακών φοιτητών σε προγράμματα επιχειρησιακών σπουδών; Ευκαιρίες και κίνδυνοι επιλογής καριέρας
Κώστας Συριόπουλος, Γεράσιμος Πομώνης
pdf
Θέσεις και πολιτική της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (AGE) για την πολυπολιτισμικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα
Αμαλία Α. Υφαντή, Βαγγέλης Φ. Πασσάς
pdf
Μορφές οικογενειακής οργάνωσης: Η εικόνα τους στα εγχειρίδια του δημοτικού σχολείου «Η Γλώσσα μου»
Βασιλική Πλιόγκου
pdf
Βιβλιοπαρουσιάσεις
Θεσμοί και πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Δια Βίου μάθηση. Μια κριτικο-ερμηνευτική προσέγγιση
Αθηνά Α. Σιπητάνου
pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2904
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1343
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
1136
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
991
Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση
956