Θέσεις και πολιτική της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (AGE) για την πολυπολιτισμικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα

Συγγραφείς

  • Αμαλία Α. Υφαντή
  • Βαγγέλης Φ. Πασσάς

Περίληψη

Στο άρθρο αυτό εξετάζονται οι θέσεις της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) για την πολυπολιτιαμικότητα στο
σύγχρονο πρωτοβάθμιο σχολείο στην Ελλάδα και διερευνώνται οι ιδέες της για την εκπαίδευση μαθητών προερχομένων από συγκεκριμένες μειονοτικές ομάδες. Με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου, μελετήθηκαν 83 τεύχη του Διδασκαλικού Βήματος από το 1992 έως το 2004, κείμενα των πρακτικών των συνεδρίων της ΔΟΕ και επίσημες τοποθετήσεις προέδρων της και δημιουργήθηκαν πέντε θεματικές κατηγορίες ανάλυσης, που αναφέρονται στις θέσεις της ΔΟΕ για το σύγχρονο πολυπολιτισμικό σχολείο, για τις πολυπολιτισμικές τάξεις, για τις εκπαιδευτικές ανισότητες και τη μαθητική διαρροή, για τη λειτουργία των θεσμών υποστηρικτικής εκπαίδευσης και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Λήψεις

Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Λήψεις

Δημοσιευμένα

2024-05-29

Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές

Υφαντή Α. Α., & Πασσάς Β. Φ. (2024). Θέσεις και πολιτική της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (AGE) για την πολυπολιτισμικότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 12(47). ανακτήθηκε από https://journals.lib.uth.gr/index.php/tovima/article/view/2166

Τεύχος

Ενότητα

Άρθρα