Ελληνική σχολική οργάνωση: Συγκριτική θεώρηση της εφαρμογής των θεωριών υποκινητικής συμπεριφοράς του Maslow και του Herzberg
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1997.1765Abstract
Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη μελέτη του προβλήματος υποκίνησης των εκπαιδευτικών (δασκάλων και καθηγητών) της
σχολικής οργάνωσης, μέσα από μια συγκριτική Θεώρηση των αποτελεσμάτων, που προέκυψαν από την εφαρμογή των θεωριών
του Maslow και του Herzberg.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-03-07
How to Cite
Μιχόπουλος Α. (2023). Ελληνική σχολική οργάνωση: Συγκριτική θεώρηση της εφαρμογής των θεωριών υποκινητικής συμπεριφοράς του Maslow και του Herzberg. Social Science Tribune, 6(22). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1997.1765
Issue
Section
Articles