Ελληνική σχολική οργάνωση: Συγκριτική θεώρηση της εφαρμογής των θεωριών υποκινητικής συμπεριφοράς του Maslow και του Herzberg

Authors

  • Αναστάσιος Μιχόπουλος

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1997.1765

Abstract

Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη μελέτη του προβλήματος υποκίνησης των εκπαιδευτικών (δασκάλων και καθηγητών) της
σχολικής οργάνωσης, μέσα από μια συγκριτική Θεώρηση των αποτελεσμάτων, που προέκυψαν από την εφαρμογή των θεωριών
του Maslow και του Herzberg.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2023-03-07

How to Cite

Μιχόπουλος Α. (2023). Ελληνική σχολική οργάνωση: Συγκριτική θεώρηση της εφαρμογής των θεωριών υποκινητικής συμπεριφοράς του Maslow και του Herzberg. Social Science Tribune, 6(22). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1997.1765

Issue

Section

Articles