Ελληνική σχολική οργάνωση: Συγκριτική θεώρηση της εφαρμογής των θεωριών υποκινητικής συμπεριφοράς του Maslow και του Herzberg
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1997.1765Περίληψη
Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη μελέτη του προβλήματος υποκίνησης των εκπαιδευτικών (δασκάλων και καθηγητών) της
σχολικής οργάνωσης, μέσα από μια συγκριτική Θεώρηση των αποτελεσμάτων, που προέκυψαν από την εφαρμογή των θεωριών
του Maslow και του Herzberg.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2023-03-07
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Μιχόπουλος Α. (2023). Ελληνική σχολική οργάνωση: Συγκριτική θεώρηση της εφαρμογής των θεωριών υποκινητικής συμπεριφοράς του Maslow και του Herzberg. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 6(22). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1997.1765
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα