Παιδί και τηλεόραση: Πότε και ποιες τηλεοπτικές εκπομπές παρακολουθούν τα ελληνόπουλα 11-12 ετών και πώς τις αξιοποιούν στο σπίτι και στο σχολείο
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1996.1716Abstract
έρευνα επιχειρεί να διαπιστώσει τη συμπεριφορά 528 παιδιών μιας μεγαλούπολης (του Πεψαιά), μιας επαρχιακής πόλης
(του Ρεθύμνου) και μικρών αγροτικών χωριών (του νομού Ρεθύμνου) κατά την επιλογή, την παρακολούθηση και την αξιοποίηση
τηλεοπτικών εκπομπών στο σπίτι και στο σχολείο. Ειδικότερα η έρευνα δείχνει μέσα από τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων
τις διαφοροποιήσεις της συμπεριφοράς των παιδιών σε σχέση με το φύλο τους, τον τόπο της διαμονής τους, το μορφωτικό ε
πίπεδο του πατέρα και το μορφωτικό επίπεδο της μητέρας τους και προτείνει τρόπους για τη συχνότερη και την αποτελεσματικότερη ένταξη της τηλεόρασης και του μαγνητοσκοπίου στη διδασκαλία και τη μάθηση.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-02-15
How to Cite
Κανάκης Ι. Ν. (2023). Παιδί και τηλεόραση: Πότε και ποιες τηλεοπτικές εκπομπές παρακολουθούν τα ελληνόπουλα 11-12 ετών και πώς τις αξιοποιούν στο σπίτι και στο σχολείο. Social Science Tribune, 5(19). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1996.1716
Issue
Section
Articles