Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Μετάβαση στο κύριο μενού πλοήγησης
Μετάβαση στο υποσέλιδο του ιστότοπου
Open Menu
Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών
Ojs
Τρέχον
Αρχεία
Ανακοινώσεις
Social Science Blog
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Συντακτική ομάδα
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Εγγραφή
Σύνδεση
Αρχική
/
Αρχεία
/
Τόμ. 5 Αρ. 19 (1996)
Τόμ. 5 Αρ. 19 (1996)
Δημοσιευμένα:
1996-07-01
Πλήρες τεύχος
COVER
BOOK OF CONTENTS
FULL TEXT
Άρθρα
Οργανωτικές μεταλλαγές και ταξικές μεταλλάξεις: Γραφειοκρατισμός και τα νέα μισθωτά στρώματα
Πανταζής Τερλεξής
pdf
Ο Foucault για την εξουσία: Περιγραφή των μεθοδολογικών κριτηρίων, της εννοιολογικής ανάπτυξής της, καθώς και συστηματική ομαδοποίηση των κριτικών της
Νικόλαος Τσίρος
pdf
Η Ψυχολογία του Stress
Παναγιώτης Ι. Βύρας, Ιωάννης Ν. Νέστορος
pdf
Αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα της οικονομικής πολιτικής
Παναγιώτης Θ. Καπόπουλος
pdf
Τα οικονομικά επαγγέλματα στην Ελλάδα
Χρήστος Αρ. lωάννου
pdf
Η κρίση της εκπαίδευσης στον ώριμο καπιταλισμό
Γιώργος Πλειάς
pdf
Πολιτιστικό σχέδιο, εκπαίδευση και ευρωπαϊκή ανάπτυξη
Μαρία Καΐλα
pdf
Παιδί και τηλεόραση: Πότε και ποιες τηλεοπτικές εκπομπές παρακολουθούν τα ελληνόπουλα 11-12 ετών και πώς τις αξιοποιούν στο σπίτι και στο σχολείο
Ι. Ν. Κανάκης
pdf
Βιβλιοπαρουσιάσεις
Βιβλιοπαρουσιάσεις
Γιώργος Σταμάτης, Basil Davidson, Μαρία Αθ. Καϊλα, Επαμεινώνδας Ε. Παvάς, Zygmunf Bauman, Bertrand Badie, Θ. Λίποβατς, Ν. Δεμερτζής, Jean-Claude Barreau, Omar Carlier, Charles C. Moskos
pdf
Γλώσσα/Language
English
Ελληνικά
Πληροφορίες
Για Αναγνώστες
Για Συγγραφείς
Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2950
Διαφοροποίηση των δύο φύλων στα σχέδια των παιδιών
1138
Κοινωνία των Πολιτών: Η θεσμική συγκρότηση και ο ρόλος της σε Ευρωπαϊκή Ένωση και Ελλάδα
1017
Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση
878
Βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος στρατηγικών ανάγνωσης.
877