Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Social Science Tribune
Ojs
Current
Archives
Announcements
Social Science Blog
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 19 (1996)
Vol. 5 No. 19 (1996)
Published:
1996-07-01
Full Issue
COVER (Ελληνικά)
BOOK OF CONTENTS (Ελληνικά)
FULL TEXT (Ελληνικά)
Articles
Οργανωτικές μεταλλαγές και ταξικές μεταλλάξεις: Γραφειοκρατισμός και τα νέα μισθωτά στρώματα
Πανταζής Τερλεξής
pdf (Ελληνικά)
Ο Foucault για την εξουσία: Περιγραφή των μεθοδολογικών κριτηρίων, της εννοιολογικής ανάπτυξής της, καθώς και συστηματική ομαδοποίηση των κριτικών της
Νικόλαος Τσίρος
pdf (Ελληνικά)
Η Ψυχολογία του Stress
Παναγιώτης Ι. Βύρας, Ιωάννης Ν. Νέστορος
pdf (Ελληνικά)
Αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα της οικονομικής πολιτικής
Παναγιώτης Θ. Καπόπουλος
pdf (Ελληνικά)
Τα οικονομικά επαγγέλματα στην Ελλάδα
Χρήστος Αρ. lωάννου
pdf (Ελληνικά)
Η κρίση της εκπαίδευσης στον ώριμο καπιταλισμό
Γιώργος Πλειάς
pdf (Ελληνικά)
Πολιτιστικό σχέδιο, εκπαίδευση και ευρωπαϊκή ανάπτυξη
Μαρία Καΐλα
pdf (Ελληνικά)
Παιδί και τηλεόραση: Πότε και ποιες τηλεοπτικές εκπομπές παρακολουθούν τα ελληνόπουλα 11-12 ετών και πώς τις αξιοποιούν στο σπίτι και στο σχολείο
Ι. Ν. Κανάκης
pdf (Ελληνικά)
Book presentations
Book presentations
Γιώργος Σταμάτης, Basil Davidson, Μαρία Αθ. Καϊλα, Επαμεινώνδας Ε. Παvάς, Zygmunf Bauman, Bertrand Badie, Θ. Λίποβατς, Ν. Δεμερτζής, Jean-Claude Barreau, Omar Carlier, Charles C. Moskos
pdf (Ελληνικά)
Language
English
Ελληνικά
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Most read articles
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί
2905
Η σταδιακή παρακμή του Βυζαντίου και η σύγχρονη Ελλάδα
1341
Enhancing reading comprehension in students with special educational needs: The implementation and evaluation of a reading-strategy program
1138
Διάταξη θρανίων και ύφος επικοινωνίας στην αίθουσα διδασκαλίας
985
Brain asymmetry and education
953