Οικογένεια, γλώσσα, ταυτότητα: Εμπειρική έρευνα σε δίγλωσσα παιδιά

Authors

  • Αλεξάνδρα Ανδρούσου
  • Ευαγγελία Κούρτη

DOI:

https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1995.1677

Abstract

Στην μελέτη αυτή επιχειρήσαμε μια ποιοτική διερεύνηση του τρόπου διαπλοκής των παραμέτρων που παρεμβαίνουν στις δια
δικασίες οικοδόμησης ταυτότητας ατόμων, τα οποία εξαρχής βρίσκονται αντιμέτωπα με πάνω από μια γλώσσες-κουλτούρες.
Τα αποτελέσματα μας. μας οδηγούν να υποστηρίξουμε την άποψη ότι η ταυτότητα των δίγλωσσων παιδιών πραγματώνεται μέσα
από την διαφορετικού τύπου, ανάλογα με την προσωπική ιστορία, διαχείριση του αισθήματος του ανήκειν σε δύο πολιτισμικές
πραγματικότητες. Πρόκειται για μια δυναμική πορεία στη διάρκεια της οποίας σημαντικό ρόλο παίζει και το κοινωνικό πλαίσιο:
σχολείο, φίλοι, σχέση με το περιβάλλον.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2023-01-20

How to Cite

Ανδρούσου Α., & Κούρτη Ε. (2023). Οικογένεια, γλώσσα, ταυτότητα: Εμπειρική έρευνα σε δίγλωσσα παιδιά. Social Science Tribune, 5(17). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1995.1677

Issue

Section

Articles