Οικογένεια, γλώσσα, ταυτότητα: Εμπειρική έρευνα σε δίγλωσσα παιδιά
DOI:
https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1995.1677Περίληψη
Στην μελέτη αυτή επιχειρήσαμε μια ποιοτική διερεύνηση του τρόπου διαπλοκής των παραμέτρων που παρεμβαίνουν στις δια
δικασίες οικοδόμησης ταυτότητας ατόμων, τα οποία εξαρχής βρίσκονται αντιμέτωπα με πάνω από μια γλώσσες-κουλτούρες.
Τα αποτελέσματα μας. μας οδηγούν να υποστηρίξουμε την άποψη ότι η ταυτότητα των δίγλωσσων παιδιών πραγματώνεται μέσα
από την διαφορετικού τύπου, ανάλογα με την προσωπική ιστορία, διαχείριση του αισθήματος του ανήκειν σε δύο πολιτισμικές
πραγματικότητες. Πρόκειται για μια δυναμική πορεία στη διάρκεια της οποίας σημαντικό ρόλο παίζει και το κοινωνικό πλαίσιο:
σχολείο, φίλοι, σχέση με το περιβάλλον.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Λήψεις
Δημοσιευμένα
2023-01-20
Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
Ανδρούσου Α., & Κούρτη Ε. (2023). Οικογένεια, γλώσσα, ταυτότητα: Εμπειρική έρευνα σε δίγλωσσα παιδιά. Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, 5(17). https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.sst.1995.1677
Τεύχος
Ενότητα
Άρθρα